Retourneren & klachten

Mocht een besteld artikel niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst, je bestelling ruilen of retourneren indien aan onderstaande retourvoorwaarden is voldaan. Retourneren mag zonder opgaaf van redenen. Indien je onverhoopt een verkeerd artikel ontvangen hebt, dien je voordat je een artikel retour stuurt contact met ons op te nemen. De kosten van het retour zenden kunnen wij achteraf namelijk niet meer verrekenen. Binnen 14 dagen ontvang je het aankoopbedrag terug op je rekening.

RETOURADRES
KATE JUNE afdeling retour
De Lasso Zuid 9
2371 EV Roelofarendsveen
Nederland

RETOURKOSTEN
Let op, de retourkosten buiten Nederland zijn voor eigen rekening! Binnen Nederland is retourneren gratis. Klik hier voor de geschatte kosten voor een retourzending (ook vanuit het buitenland).
Zonder een online aanmelding met hierin verwerkt het ordernummer van je bestelling en aangegeven welk deel of delen van de bestelling er retour komen kunnen wij het retour niet verwerken of aannemen.

RETOURVOORWAARDEN
Na ontvangst heb je 14 dagen de tijd om het artikel retour te melden. Het betaalde bedrag van het desbetreffende artikel zal, nadat het artikel door ons retour is ontvangen, binnen 14 dagen worden teruggestort. Deze garantie vervalt wanneer:
– Het gele “KATE JUNE” hang tag verwijderd is.
– Het artikel gedragen is en/of gebruikssporen bevat zoals make-up of voedsel vlekken, lichaamsgeur of sigarettenrook lucht.
– Het artikel gewassen of gereinigd is.
– Je zelf hebt getracht een gebrek aan het artikel te herstellen.
– Er iets aan het artikel gewijzigd is.
– De verpakking van het artikel beschadigd is, de originele verpakking dient ook onbeschadigd retour gezonden te worden.

Indien niet aan deze voorwaarden is voldaan, behouden we ons het recht voor om de zending terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.

RETOURPROCEDURE
Wil je een artikel retourneren, vinden wij dat natuurlijk jammer, maar dat is geen probleem.
Meld online jouw retour aan, dit kan met of zonder account. Plak vervolgens het retourlabel op de buitenkant van je pakket en breng je pakket naar een PostNL punt.

AANMELDEN VAN DE RETOUR
Via deze link kom je gelijk op de pagina om een retour aan te melden. Er wordt hier om je ordernummer en de bestelgegevens gevraagd. Controleer de ingevulde gegevens zorgvuldig, anders kunnen wij de bestelling niet terugvinden in ons systeem. Geef ook aan welk(e) artikel(en) je wil retourneren. Je zal binnen enkele dagen een email krijgen van MyParcel. Lees hieronder verder wat je kan doen als je de e-mail hebt ontvangen.

NADAT JE JE RETOUR HEBT AANGEMELD
1. Je ontvangt via MyParcel een email met daarin een link om het retourlabel te downloaden. Print je retourlabel uit. Geen printer? Je kan op een PostNL locatie ook de barcode op je telefoon laten scannen, PostNL zal dan de rest voor je regelen.
2. Geef op de MyParcel retour pagina de reden van retour op.
3. Verstuur het artikel in de originele verpakking.
4. Retourlabel geprint? Plak deze op het pakket. Let op dat het label van de heenzending niet meer leesbaar is.
5. Geef je retourzending af bij een PostNL punt en bewaar het verzendbewijs zorgvuldig tot je order geheel is afgehandeld.

Het dichtstbijzijnde PostNL punt vind je op https://www.postnl.nl/locatiewijzer
Je ontvangt een bevestigingsmail wanneer je retourzending is verwerkt. Binnen 14 dagen ontvang je het aankoop bedrag terug op je rekening.

Mocht de PostNL chauffeur bij je aan de deur komen om een ander pakket te bezorgen dan is het tevens mogelijk om deze retourzending met een geldig retourlabel aan de PostNL chauffeur mee te geven.

RUILEN
Is de maat niet goed of wil je je artikel voor iets anders ruilen? Dat kan! Neem dan contact met ons op via info@katejune.nl. Wanneer je een artikel wenst te ruilen wordt het geruilde product kosteloos naar je verzonden, je betaald wel zelf de retourkosten.
Je kan een artikel alleen ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of een artikel met dezelfde prijs. Mocht dit niet het geval zijn adviseren wij u om een nieuwe bestelling te plaatsen.

KLACHTEN
KATE JUNE doet er alles aan om het bestelde artikel in perfecte staat te leveren. Na ontvangst van je bestelling dien je de geleverde producten gelijk goed te inspecteren en eventuele gebreken aan een product ons onmiddellijk schriftelijk te melden. Je kan dit doen door een email te sturen naar info@katejune.nl. Vermeld hierbij altijd je ordernummer en stuur een foto van de klacht mee.

Wij proberen elke klacht binnen 7 dagen te behandelen. Wij zullen elk probleem zo goed en snel mogelijk in overleg met jou oplossen. Klachten langer dan 3 maanden na aankoop kunnen wij helaas niet meer in behandeling nemen.

Stay in touch

Meld je aan voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alles rondom KATE JUNE. Nieuwe collecties, exclusieve aanbiedingen en eindeloze inspiratie. Jij hoort het als allereerste!

"*" geeft vereiste velden aan