Bestellen

Online staan wij 24 uur per dag, 7 dagen per week voor je klaar!
Je kan ook bij ons bestellen als je geen klant bent. Een KATE JUNE account maakt het gemakkelijker en sneller om bij ons te bestellen. Ook blijf je met een account op de hoogte van alles rondom KATE JUNE. Nieuwe collecties, exclusieve aanbiedingen, en eindeloze inspiratie. Jij hoort het als allereerste!

SHOP TILL YOU DROP
Heb je jouw favoriete KATE JUNE items gevonden? Leuk! Voeg ze dan gelijk toe aan je winkelmandje! Selecteer de juiste kleur en/of maat en klik op ‘voeg toe aan winkelmandje’. Ben jij er klaar voor om je kledingkast en je voorkomen een boost te geven?

JUISTE MAAT
Heb je de juiste maat gekozen? Of twijfel je nog? Met behulp van onze maattabellen, welke je kan vinden op de specifieke productpagina, helpen we je graag met het vinden van je juiste maat. Als je verder nog hulp nodig hebt schroom dan niet om via info@katejune.nl contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar om advies te geven over welke maat het beste bij jou past of om meer specifieke informatie te geven over een artikel. We helpen je graag!

NIET OP VOORRAAD
Als een item of een specifieke maat niet beschikbaar is zal deze niet in de webshop staan of grijs gekleurd zijn en dus niet klikbaar. Dit betekend dat het item (tijdelijk) niet op voorraad is.
Je kan ons een mail sturen met daarin de naam, kleur en maat van het artikel, wij zullen je op de hoogte brengen als het artikel weer aanwezig is in onze webshop.

WINKELMANDJE
Bij het icoon rechtsboven kun je zien hoeveel items er in je winkelmandje zitten. In het winkelmandje vindt je een overzicht van je bestelling. In dit overzicht heb je nog de mogelijkheid om artikelen te verwijderen, het aantal aan te passen en/of de kleur te wijzigen. Klopt de inhoud van jouw bestelling?

BEZORGDADRES
Bij deze stap vul je jouw adresgegevens in, controleer deze altijd zorgvuldig. We kunnen helaas niet aan een postbus bezorgen.

LEVERING
Geef aan of je het pakketje thuisbezorgd wil hebben of af wil halen bij een postNL punt.
Zodra we je pakketje hebben verzonden, ontvang je per e-mail een Track & Trace code van MyParcel. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen.

BETALING
Kies je betaalmethode en rond de bestelling af. Nadat de betaling is afgerond ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Als je na 2 uur nog geen orderbevestiging hebt ontvangen check dan ook je ongewenste mail of spam box, neem daarna gerust contact met ons op via info@katejune.nl. Zodra jouw bestelling is geplaatst is het niet meer mogelijk om jouw order aan te passen of te annuleren.

Stay in touch

Meld je aan voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alles rondom KATE JUNE. Nieuwe collecties, exclusieve aanbiedingen en eindeloze inspiratie. Jij hoort het als allereerste!

"*" geeft vereiste velden aan